marți, 9 noiembrie 2010

Stephen King

Primul roman de gen "horror" pe care l-am citit a fost Carrie, de Stephen King. A fost fenomenal cum stateam cu cartea in mana, fiind foarte vigilenta la orice zgmot din jurul meu, care parea desprins din carte. Stilul e original, combina firul efectiv al povestii cu crampeie din articole de ziar care relatau si ele evenimentul ce avea sa fie deznodamantul romanului, si cu articole de specialitate despre telekinezie, "har" al eroinei cartii.S incer, nici nu mai stiu daca am vazut prima data filmul sau am citit cartea, dar cu siguranta in cazul ecranizarilor dupa Stephen King merita intotdeauna sa citesti si cartea :)

Multe din romanele lui au ajuns filme de succes. Printre ele: (preferatul meu) The Shawshank Redemption sau Inchisoarea ingerilor cum a aparut la noi, The Green Mile  - Culoarul mortii, Stand by me , The Shining, Room 1408, Dream catcher, Secret Window si multe altele
Toate romanele lui exploreaza psihicul uman, facand si mai reala si infricosatoare experienta cititului...fiecare actiune e de obicei generata de o experienta negativa adanc inradacinata in subconstient.

O sa revin si cu anumite carti, doar ca in cazul lui, sincer nu stiu la care sa ma opresc inca :)

Niciun comentariu: